L’alumnat dissenya artefactes amb rutines de pensament TBL per a ralentir la caiguda d'un ou en llançar-lo per la finestra. Es tracta del primer contacte amb el món de la física.
Es dissenya un experiment plantejant una hipòtesi, experimentant, analitzant i treient conclusions de la mesura de diferents variables en deixar caure un ou per la finestra de la classe. Després de l'anàlisi de dades, els investigadors presenten les seves conclusions a la resta del grup.
A més del TBL (Thinking Based Learning), treball cooperatiu i moltes altres estratègies d'aprenentatge, aquestes pràctiques són una oportunitat immillorable per viure experiències educatives que ajudin a consolidar el coneixement.
There is nothing like adding an element of danger to get kids excited about physics. The goal is simple: an egg surviving a drop without cracking. The challenge is in developing a device that will help the egg survive. It’s time to break out the Galileo Innovation Approach and get Newtonian with it.
🎞 [+] [+] [+] [+] [+] [+] [+] [+] [+] 📹
[+]
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada